donderdag 14 februari 2013

Griep

Hallo lieve dames allemaal,

Ik wil jullie eventjes laten weten dat ik jullie niet in de steek laat hoor. Zomaar nergens nog een reactie achter laten en mezelf niet meer laten zien.
Ik lig al sinds vrijdag in bed met de griep en een luchtweginfectie en ben nu donderdagavond voor het eerst even uit bed.  Het enige dat ik nog even gedaan heb is eens gaan kijken bij Erica, hoe tevreden we dat kereltje gemaakt hebben.  Het zal nu wel langzaamaan beter gaan hoop ik, zodat ik straks weer kan komen kijken naar al het leuks dat jullie hebben gemaakt.

Groetjes

Patricia

39 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je snel beter wordt. Ik heb de griep gelukkig nog niet gehad, maar ik heb wel gehoord dat je er goed ziek van bent. Sterkte en ik hoop dat je een fijn weekend gaat krijgen .
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend voor je, ik hoop dat je je snel beter voelt, heel veel beterschap!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neem je rust, hopelijk ben je dan gauw weer beter.
    En al dat moois van iedereen blijft op je wachten.
    Sterkte. Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè bah wat vervelend ,hoop dat je gauw weer opknapt .
    BETERSCHAP
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Patricia,
    Straks was ik nog even op je Blog en dacht, ze is al een week niet geweest, misschien zal ze ziek zijn.. en inderdaad griep..gelukkig ben je aan 't opknappen en doe vooral kalm aan..mijn man dacht ook dat de griep over was en..heeft nu longontsteking..
    Heel veel beterschap, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van ♥-e Beterschap gewenst Patricia en knap maar snel op. Bloggen komt dan vanzelf wel weer.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel beterschap Patricia, ik hoop dat je snel weer de oude bent.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel beterschap Patricia! Ook ik was deze week niet in mijn sas....hoop dit WE goed te kunnen rusten!
    Ziek maar goed uit voor je weer achter de pc kruipt...liever een hele Patricia dan een halve...LOL!
    Veel liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik miste je al. Maar dacht dat je op vakantie was. Was het maar zo, hé. dat is beter dan ziek zijn. Beterschap en ziek het goed uit.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou je hebt de griep aardig te pakken zeg en van harte beterschap zeg, rustig aan doen hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wens je heel veel beterschap.ziek maar goed uit.Dan zien en horen we je wel weer als je beter bent.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beterschap!! Hoop dat je vandaag al wat beter voelt, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed uitzieken hoor anders blijf je er mee lopen, het is een zeer hardnekkig griepje. Maar gelukkig om te lezen dat het wat beter gaat. En die reacties, dat komt wel weer als je hoofd er weer een beetje bij is.
    groetjes ELvira

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beterschap.Hoop dat je snel weer helemaal beter bent.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel vervelend, maar veel beterschap gewenst. Rust maar goed uit dat is het belangrijkste, die reacties komen nadien wel... dat is geen verplichting.

    Warme groetjes, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel veel beterschap

    Groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. beterschap hoor
    lekker uitzieken

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Patricia,
    van harte beterschap en tot snel in blogland!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Och lieve Patricia, ik miste je al! Beterschap en neem maar lekker even de tijd om uit te "griepen"... Leuk hé dat Vernom zo'n stapel post heeft gehad. Een kaartje, kleine moeite en zoveel plezier!

    Liefs Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bah Patricia, das niet leuk.
    Doe maar rustig aan, we zien je vanzelf weer verschijnen.
    Goed uit zieken hoor, niet te snel weer op de been, zeker niet als je al bijna een week in bed door hebt gebracht! Pas op jezelf, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beterschap Patricia! Voorlopig heeft de griep ons huis niet gevonden, maar wat ik ervan hoor is het een vervelende griep. Ziek goed uit en we zien je dan hopenlijk snel weer kiplekker terug :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hè wat balen Patricia....ook nog een luchtweginfectie erbij... Ziek maar goed uit en neem de tijd om op te knappen. Heel veel beterschap!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat vervelend joh!!! heel veel beterschap en neem je tijd en rust om op te knappen!!

    Liefs Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Anoniem17:16

    Hoi Patricia
    Wat vervelend dat je de griep heb Beterschap en goed uitzieken want de griep is best hardnekkig.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik miste je lieve berichtjes al Patricia. Ik wens je dan ook heel veel beterschap en tot snel.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. patricia
    van harte beterschap gewenst
    veel liefs van marcelline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Neem je tijd en verzorg je goed!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. He wat vervelend. Neem gewoon de tijd om beter te worden (de griep in onze regio duurt namelijk 2 weken) anders blijf je kwakkelen. Beterschap en we horen wel weer van je als je weer het vrouwtje bent....

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van harte beterschap Patricia. Die vervelende griep altijd he?
    Ik ben altijd een van de eersten, 28 oktober tot 17 november maar liefst. Dat komt mede door altijd luchtweginfecties erbij. Gelukkig dit keer geen longontsteking. Ik wens je een spoedig en helemaal herstel toe. Dan kom ik vlugnnog eens kijken naar je mooie creaties.
    gr Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Beterschap! ben zo blij dat ik er nog niks van heb gehad... Sterkte en we zien je vanzelf weer verschijnen! Groetjes, gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beterschap Patricia. Die luchtweginfectie heb ik al een week of vier, dus ik hoop niet dat hij bij jou zo lang blijft hangen. Greotjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beterschap, Patricia.
    Goed uitzieken en wij wachten wel op je hoor :-))

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Patricia,
    Wat fijn dat je toch weer zin hebt om kaarten te gaan maken..mijn man en ik zijn ook allebei ziek geweest, bij mij viel het nogal mee, maar mijn man kreeg ook nog longontsteking..Deze week is het schoolvakantie, dus kan hij nog lekker een weekje uitzieken...
    En de plaatjes van Janet zijn super, je kunt daar prachtige kaartjes mee maken...
    Heb je lieve reacties wel gemist hoor en...ben weer benieuwd naar je creaties...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hay Patricia,

    Wat ontzettend leuk dat je mijn blog hebt
    bezocht, en ook volgster bent geworden...

    Ik ben natuurlijk gelijk even gaan kijken op jou
    blog, en meis wat een beeldschone en schattige kaartjes
    maak je...

    Natuurlijk wil ik jou ook volgen...

    Ook wil ik je van harte beterschap wensen...
    en hoop dat je snel weer een beetje opknapt.

    Lieve groetjes,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Patricia
    Wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog.
    Ik ben bij jouw ook even wezen neuzen en wat een leuke creaties heb ik voorbij zien komen.
    Ik ben ook volger geworden.
    Beterschap.
    liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Patricia

    Meid,ik had helemaal niet mee gekregen dat je griep had.(Heb je net ook eerst in mn Bloglijst gezet,want dat had ik ook nog steeds vergeten)
    Je hoort wel dat mensen die paar weken geleden de griep hadden,dat die er haast niet weer af komen.
    Wat een ellende hèh?!
    Hopelijk voel je je inmiddels wat beter.Is dit niet het geval,wens ik je natuurlijk heel veel beterschap.

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je langs kwam op mijn blog en super dat je een berichtje wil achterlaten. Tot kijks
Patricia