donderdag 28 februari 2013

Kleine meisjes worden groot.




Vandaag eindelijk terug een kaartje. Ik ben al een kleine week terug op de been na het ziek zijn, maar dan zijn er zoveel achterstallige taken te doen dat er weinig tijd over blijft voor andere dingen.
Nu over naar plezieriger dingen.  Ik ben in vele dingen een laatbloeier. Ik ben voor het eerst getrouwd op mijn 50ste, heb mijn rijbewijs pas gehaald toen ik 43 was. Ook mijn hobby's zijn pas op latere datum gekomen , ik ben een 4 tal jaren geleden begonnen met textielverharder en klei te werken en pas een kleine 2 jaar geleden met kaarten maken.  Maar het allerbelangrijkste in mijn leven is er ook pas zeer laat gekomen en dat zijn mijn 2 dochters. Bij de eerste was ik 38 en bij de tweede al de 40 voorbij. Daarom heb ik op oma-gerechtigde leeftijd nog jonge kinderen in huis( niet altijd makkelijk wanneer je geen 30 meer bent).  Nu word morgen mijn jongste spruit 13 jaar en is grote verzamelaar van alles wat Tweety is. Omdat de leeftijd van 13 nog vis nog vlees is (zo zeggen we dat in Belgie) heb ik haar vandaag een kaartje gestuurd met haar lievelingetje om ze te feliciteren met het afscheid van haar 12de levensjaar.  Om ze dan morgen een echte jonge dames kaart te kunnen geven.  Ik heb een kleurplaatje van internet op maat gemaakt en dat laten uitsnijden door mijn silhouete machine. Ook voor de binnenkant heb ik mijn machine gebruikt om de digi uit te snijden en het kader te maken. 
Zelf ben ik tevreden over deze kaart, vooral omdat het Talia haar lievelingskleuren zijn, vooral dat oranje. Ik vraag me af wat jullie er van vinden. 
Bedankt voor alle leuke en lieve reacties op mijn vorige post.

Lieve groetjes

Patricia

23 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia,
    Wat fijn dat je weer een kaartje hebt kunnen maken en dan meteen zo'n schatje..heel lief met Tweety..en de binnenkant ook mooi gedaan..daar is ze vast heel blij mee...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt een heel mooi kaartje gemaakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Patricia,
    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt daar zal ze wel heel blij mee zijn geweest.Leuk hoe je de kaart en de digi met het app.uitgesneden hebt.En uuuuu laat bloeier wij zeggen altijd beter laat dan nooit.en je bent nooit te oud om te leren.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww Patricia, ik heb veel bewondering voor je en
    hoe je alles doet, petje af hoor.
    En alvast een gelukkige verjaardag voor je dochter
    gewenst, en je hebt voor haar een hele leuke kaart
    gemaakt, lekker vrolijk ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
    Lieve grtjsss Erica xox

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Patricia

    Maar volgens mij zie je er weel heel jong uit ......
    alvast gefeliciteerd met je dochter wat een leeftijd he 13 mijn dochter is nu 12 (maar denkt dat ze al veel ouder is ha ha maar soms ook weer zo klein )Je kaartje van tweety is erg leuk geworden .weet dat ik vorig jaar nog zo,n topje met Tweety voor mijn dochter kocht .
    Zelfs je binnenkant ziet er weer erg leuk uit .
    Fijne dag morgen .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor je dochter. Daar zal ze blij verrast mee zijn. van harte gefeliciteerd hoor.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je weer een beetje opgeknapt ben Patricia, je hebt een prachtige kaart voor je dochter gemaakt, weet je jonge kinderen houden de moeder ook jong, lekker toch, dat spul van pubers om je heen.
    Fijne dag.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart. Zowel de buitenkant en de binnenkant. 2 Schattige plaatjes en mooie kleuren en details heb je gebruikt. Laat bloeiers horen er ook te zijn. Als je maar gelukkig bent. Dat is het belangrijkste. En gefeliciteerd met je dochter.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goh Patricia, wat een supermooie kaart heb je voor haar gemaakt!! De frisse kleuren, het prachtige plaatje, helemaal top! En dan zo leuk bedacht om deze vandaag en morgen een andere...Grappig, heel lief en leuk! Ook mooi dat je er weer bent met een prachtige creatie!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je gemaakt zeg
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anoniem11:33

    Hallo Patricia
    Eerst gefeliciteerd met je dochters verjaardag en je kaart die je voor haar gemaakt heb is echt schitterend.Mooie felle kleuren een echte tienerkaart bijna een jongedame.Voor morgen een hele fijne dag en wat fijn dat je opgeknapt bent van de griep.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anoniem12:15

    Hoi Patricia
    Fijn dat je weer op de been bent. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
    de kaart is prachtig van buiten en van binnen. Lekker kleurig wat bij een tiener hoort.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte met je dochter, lekker dat je weer een beetje op de been bent... en je kaart is superrrrrr

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben blij dat je beter bent, ik vind je kaart geweldig zo mooi .
    Gefeliciteerd ook met je dochter, zij zal je kaart wel erg mooi vinden
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk kaartje voor je dochter en leuk van kleur dit zal ze zeker leuk vinden ,maar ik ben ook benieuwd naar haar jonge dameskaart.
    Gefeliciteerd met je dochter en een leuk dag.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah wat heb je dat weer leuk voor je dochter gemaakt Patricia, en morgen alvast een hele fijne dag, ben benieuwd wat ze dan voor een kaart van je krijgt. Fijn dat je weer beter bent.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtige kaart en zo leuk afscheid nemen van je 12 jaar ,
    wil je ook nog feliciteren met je dochter
    wens jullie morgen een fijne dag toe
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Blij dat je weer terug bent Patricia. Het kaartje voor je dochter is super. Ook de binnenkant is mooi afgewerkt. Ze zal er vast blij mee zijn. Prettige dag morgen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Patricia,
    fijn dat je weer beter bent!
    alvast van harte met je dochter Talia en een fijne dag!
    Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt, heel toepasselijk!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Patricia,

    Wat een vrolijke kaart voor je dochter, gefeliciteerd met haar verjaardag.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Patricia,
    leuk dat je je weer beter voelt...
    Wat een mooi kaartje heb je gemaakt voor je dochter, vrolijke kleuren en de binnenkant is zo lief.
    Feliciteer je dochter met haar verjaardag en een fijne dag vandaag...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een schitterende kleurencombinatie, in haar lievelings kleur oranje met haar gele lieveling tweetie een TOPPERTJE!!!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je langs kwam op mijn blog en super dat je een berichtje wil achterlaten. Tot kijks
Patricia